Χρήστες OnLine

Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2010

Μας ψεκάζουν σα κατσαρίδες! Video με αεροψεκασμό! Δειτε το VIDEO






Προς κάθε αρμόδιο Υπουργό της Ελληνικής κυβέρνησης, τον Πρωθυπουργό και τους Κυβερνήτες Παγκοσμίως.

Θέμα: Διενέργεια χημικών αεροψεκασμών, στα πλαίσια της εφαρμογής του παγκόσμιου προγράμματος της «γεωμηχανικής», δηλαδή της χειραγώγησης του κλίματος.

Κύριοι,

Διαπιστώνουμε ότι το πρόβλημα είναι πολύ σοβαρό, αφορά όλο τον πλανήτη και άπτεται της υγείας των πολιτών και του περιβάλλοντος. Θεωρούμε ότι υπάρχει μία συνωμοσία σιωπής για ένα τόσο μεγάλο ζήτημα, το οποίο όμως γίνεται φανερό, σχεδόν καθημερινά, στους πολίτες από τις λευκές «ουρές» των αεροπλάνων που δε σβήνουν αλλά απλώνουν στην ατμόσφαιρα δημιουργώντας τεχνητή νέφωση και αλλάζοντας, πολλές φορές, τον καιρό ακόμα και μιας ολόκληρης περιοχής. προκαλώντας έντονα καιρικά φαινόμενα.

Περιέχουν υδρόφιλες χημικές ουσίες, όπως βάριο, άλατα, οξείδια αλουμινίου ή και χαλαζία που απορροφούν την ατμοσφαιρική υγρασία, αντανακλούν στο διάστημα μέρος τη ηλιακής ακτινοβολίας. Υπάρχουν πληροφορίες ότι
αυτές οι «χημικές ουρές» γίνονται για πειραματική εφαρμογή νέων στρατιωτικών και άλλων τεχνολογιών, που χρησιμοποιούν και επηρεάζουν την ιονόσφαιρα και άλλα στρώματα της ανώτερης ατμόσφαιρας, για τεχνητή τροποποίηση του καιρού και εφαρμογή βιολογικών πειραμάτων σε ολόκληρους πληθυσμούς. Ως πολίτες της Ελλάδας αλλά και του πλανήτη απαιτούμε να πληροφορηθούμε την αλήθεια. Δε δεχόμαστε να γίνουμε πειραματόζωα σε ένα πείραμα με αβέβαιες επιπτώσεις στους οργανισμούς του πλανήτη και τους πολίτες και ζητούμε να απαντηθούν τα παρακάτω ερωτήματα:

� Γίνονται οι παρατηρούμενοι αεροψεκασμοί για την προστασία του φυσικού μας περιβάλλοντος και της ανθρωπότητας ή για άλλο σκοπό?

Ποιοι δίνουν άδειες πτήσεων πάνω από την Ελληνική και την Παγκόσμια Επικράτεια και γιατί δεν ενημερώνονται οι πολίτες?

Ποιοι είναι οι στόχοι των σχετικών πειραματισμών?

Ποιάς έκτασης είναι το μέγεθος της ζημιάς που έχει ήδη υποστεί το φυσικό μας περιβάλλον?

Γιατί δεν έχει εκδοθεί, μέχρι σήμερα, ούτε μία επίσημη ανακοίνωση από τις διάφορες κυβερνήσεις ή κάποιο παγκόσμιο οργανισμό?

Γιατί δεν έχει γίνει παράλληλη αξιολόγηση των οποιωνδήποτε πειραματισμών από την διεθνή επιστημονική κοινότητα?

Γιατί δεν απαντήθηκαν οι σχετικές ερωτήσεις των βουλευτών μας και γιατί οι κυβερνήσεις παγκοσμίως συνεχίζουν να προσποιούνται ότι αγνοούν το θέμα?

πηγή

Οι εθνομηδενιστές και οι γνήσιοι εκπρόσωποι της 'παγκόσμιας διακυβέρνησης' εξαφάνισαν το μάθημα της νεότερης ελληνικής ιστορίας από το Λύκειο


Οι εθνομηδενιστές και οι γνήσιοι εκπρόσωποι της 'παγκόσμιας διακυβέρνησης'
εξαφάνισαν το μάθημα της νεότερης ελληνικής ιστορίας από το Λύκειο

Χρήστος Κάτσικας
Φιλόλογος Ιστορικός

Με το νέο αναλυτικό πρόγραμμα του Υπουργείου Παιδείας μπορούμε να είμαστε σίγουροι ότι συνεχίζεται η εκχέρσωση της ιστορικής γνώσης από τα κεφάλια των μαθητών.

Η σχέση που τα παιδιά διαμορφώνουν με την ιστορία εντάσσεται στην ευρύτερη στάση που η σχολική εκπαίδευση επιφυλάσσει στην ιστορική γνώση.

Στα πλαίσια αυτά αν δεχτούμε ότι η άγνοια του παρελθόντος δεν προκαλεί μόνο συγχύσεις στη γνώση του παρόντος αλλά και υπονομεύει κάθε δυνατότητα δράσης στο παρόν, τότε ίσως κατανοήσουμε την απαράδεκτη ενέργεια του Υπουργείου Παιδείας να εξαφανίσει ουσιαστικά το μάθημα της νεότερης Ελληνικής Ιστορίας από το Λύκειο αντικαθιστώντας το με ένα μάθημα επιλογής με τον τίτλο «Ευρωπαϊκή Ιστορία» που πιθανόν να έχει και μερικές σελίδες για την Ελλάδα.

Αυτό προβλέπει το Σχέδιο για το νέο αναλυτικό πρόγραμμα της Β΄ και Γ΄ Λυκείου που άφησε να διαρρεύσει το Υπουργείο Παιδείας στον τύπο.
Έτσι συνεχίζεται η …περιπέτεια του μαθήματος της Ιστορίας. η γνώση της οποίας αποτελεί προϋπόθεση για την ανάπτυξη της κριτικής συνείδησης και πρακτικής των νέων ανθρώπων.

Βεβαίως πάνε πολλά χρόνια που ο αγώνας της μνήμης εναντίον της λήθης είναι άνισος, αφού η σχολική ιστορία είτε είναι προσανατολισμένη στο παρελθόν είτε περνάει μέσα από «πύρινα εξεταστικά στεφάνια». Πάντοτε ελλοχεύει ο «φετιχισμός του εγχειριδίου» που οδηγεί στην άκριτη απομνημόνευση και την υπονόμευση της κατανόησης των ιστορικών γεγονότων. Tα βιβλία και οι όροι διδασκαλίας της ιστορίας φανερώνουν, ίσως, περισσότερο από κάθε τι άλλο τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζουν οι υπεύθυνοι του Υπουργείου Παιδείας την εκπαιδευτική διαδικασία, καθώς πριμοδοτούν μια επιδερμική συσσώρευση ενός όγκου ασύνδετων μεταξύ τους γνώσεων. Είναι χαρακτηριστικά όσα σημειώνει ο Κώστα Γεωργουσόπουλος -για την εξεταστέα ύλη της Ιστορίας- σ΄ ένα του άρθρο του:


«… Εγκύψτε, παρακαλώ, σ' αυτή την ύλη. Είναι μνημείο ιστορικής λοβοτομής… Δηλαδή από την ιστορική ροή, από τη διαδοχή γεγονότων που ακολουθούν τη σχέση αιτίας και αποτελέσματος, ένα βλακώδες «τσιμπιδάκι» τσιμπάει ένα γεγονός εδώ, μία συνθήκη παραπέρα, ένα φαινόμενο ή έναν θεσμό πιο εκεί, χωρίς συνοχή, χωρίς συνέχεια, προχωρώντας με άλματα, αποκόβοντας τα αίτια από τα αιτιατά, διαχωρίζοντας τα πρόσωπα από τις ενέργειες, αποδεσμεύοντας την οικονομία από την πολιτική και τα γράμματα από την κοινωνική συγκυρία, τη διπλωματική ιστορία από την ευρωπαϊκή ή την παγκόσμια πολιτική σκακιέρα. H Ιστορία που ζητούμε από τους υποψηφίους μας να αποστηθίσουν είναι ένα καγκουρό που προχωρεί με πηδηματάκια».

Τι σημαίνει αυτό; Oι συνεχείς εξεταστικές δοκιμασίες, η χρήση πολλαπλών τεχνικών αξιολόγησης, η κρισιμότητα και η οριστικότητα του βαθμού, οι ίδιοι οι τρόποι πιστοποίησης της κατοχής των παρεχόμενων γνώσεων, απομακρύνουν το μαθητή από την κατανόηση του γενικού και ενιαίου, από την ουσία της γνώσης, που δεν είναι η ποσοτική συσσώρευση γνώσεων αλλά η κατάκτηση επιστημονικού συστήματος σκέψης και ερμηνείας της κοινωνίας.

Ωστόσο τα τελευταία χρόνια γίνεται μια ευθεία επίθεση στο μάθημα της Ιστορίας μέσα από τα σχολικά βιβλία, αλλά και μέσα από τους όρους διδασκαλίας του (πολλές φορές η ανάθεσή του συνδέεται με την κάλυψη του ωραρίου διαφόρων κλάδων εκπαιδευτικών με αποκλειστική ευθύνη του Υπουργείου Παιδείας).

Η αρχή είχε γίνει με τα τελευταία βιβλία Ιστορίας του Δημοτικού αλλά και του Γυμνασίου: σκόρπιες πληροφορίες «ατάκτως ερριμμένες» προσφέρονται προς «κατανάλωση», ένας σωστός τσελεμεντές, όπου χάνεται η σχέση αιτίας και αποτελέσματος καθώς και το νόημα της κάθε γνώσης. Ο θρυμματισμός είναι συντριπτικός, ο ιστορικός χρόνος δεν υπάρχει, η συνολική αφήγηση σφαγιάζεται σε πληροφορίες, εικόνες, αριθμούς και πηγές. Απομένει η τμηματική πληροφορία, η αποσπασματική είδηση, το απομονωμένο γεγονός, χωρίς το «πώς» και το «γιατί».

Με το νέο αναλυτικό πρόγραμμα του Υπουργείου Παιδείας μπορούμε να είμαστε σίγουροι είναι ότι το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα έχει εφεύρει την καλύτερη και «αποδοτικότερη» εκχέρσωση της ιστορικής γνώσης από τα κεφάλια των μαθητών. Στο κλίμα της εποχής ευδοκιμεί η υποταγή σ΄ ένα παρόν που θεωρείται αυτονόητο και δεδομένο, ενώ συγχρόνως εκχερσώνονται τα ερωτήματα που μπορούν να υπονομεύσουν αυτή την εικόνα

Πηγή
logioshermes

FYROM ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΟΗΕ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΙΣΧΥ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ. ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΣΟΚ !!!


Συμβούλιο ασφαλείας του ΟΗΕ


7 Απριλίου 1993 γίνετε το ψήφισμα στον οργανισμό και λαμβάνετε η εξής απόφαση.

Το κρατίδιο τον Σκοπίων από τώρα και στη εξής θα ονομάζετε Πρώην Γιουγκοσλαβική Δημοκρατία Της Μακεδονίας (FYROM) μέχρι κοινής αποδεκτής λύσης των δυο.

Η απόφαση που πάρθηκε και ισχύ μέχρι και σήμερα θωρακίζει την Ελληνική θέση και οποιαδήποτε άλλη ονομασία του κρατιδίου(Σκόπια) αποτελεί μη νόμιμη.

1) Από την στιγμή που πάρθηκε επίσημα αυτή η απόφαση γιατί το κρατίδιο τον Σκοπίων επικαλείται το όνομα Μακεδονία

2) Από την στιγμή που πάρθηκε αυτή η απόφαση στο συμβούλιο ασφαλείας του ΟΗΕ γιατί μεμονωμένα γίνετε η αναγνώριση από τα κράτη που έλαβαν μέρος στο συμβούλιο το 1993;

3) Γιατί ακόμη οι Έλληνες βουλευτές – υπουργοί – ευρωβουλευτές δεν επικαλούνται την συμφωνία του ΟΗΕ στις συνόδους του ΟΗΕ και στο Ευρωπαϊκό κοινοβούλιο;

4) Όλες οι ιστοσελίδες του διαδικτύου δεν είναι παράνομες που ονομάζουν τα Σκόπια ως Μακεδονία αψηφώντας έτσι την απόφαση του ΟΗΕ που είναι FYROM;

5) Οι χώρες που αναγνώρισαν μεμονωμένα τα Σκόπια ως Μακεδονία δεν εγκληματούν παραμελώντας την απόφαση του ΟΗΕ που πάρθηκε 7 Απριλίου 1993;

Παρακαλούμε το θέμα είναι πάρα πολύ σοβαρό και πρέπει να ενημερωθούν όλοι οι Έλληνες σε όλο το κόσμο και στους οργανισμούς Μακεδονικού αγώνα.

Επιτέλους οι αρμόδιοι να ξυπνήσουν και αναλάβουν δράση.

Το έγγραφο ήταν στα Αγγλικά και έγινε σε απευθείας μετάφραση από την Google.
Δείτε την απόφαση του ΟΗΕ…


http://www.votegreece.gr/archives/4852

Η απάντηση των παικτών του ΑΠΟΕΛ στο κάψιμο της Ελληνικής Σημαίας από ηλίθιο οπαδό της Ομόνοιας


Κατά την διάρκεια του χθεσινού ποδοσφαιρικού αγώνα μεταξύ ΑΠΟΕΛ και Ομόνοιας στην Κύπρο, συναντήθηκαν ξανά δύο διαφορετικοί κόσμοι στις κερκίδες του σταδίου.

Από την μία, οι γαλανόλευκες να κυματίζουν παντού, πανό να αναγράφουν
«Η ΚΥΠΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ» και πατριωτικά συνθήματα και από την αντίπερα όχθη κάποιοι ανθέλληνες «οπαδοί» της Ομόνοιας που στα πρώτα λεπτά του δευτέρου ημιχρόνου έκαψαν μια Ελληνική Σημαία.

Η απάντηση των ποδοσφαιριστών του ΑΠΟΕΛ δεν άργησε να έρθει αφού φιλοδώρησαν με τρία γκολ την Ομόνοια, το πανηγύρισαν δεόντως!

Πήραν στα χέρια τους μια Ελληνική Σημαία και έκαναν τον γύρο του σταδίου και για να μην δημιουργήσουν απορίες, ο τερματοφύλακας της ομάδας, Διονύσης Χιώτης, έκανε και την παρακάτω δήλωση: «Το να σου βρίζουν την πατρίδα σου και να καίνε την ελληνική σημαία μέσα σε ελληνικό έδαφος, είναι απαράδεκτο και φρικιαστικό. Ελπίζω αυτό που έγινε να πείσμωσε και να πείραξε το ίδιο, του Ελλαδίτες της Ομόνοιας. Ναι αυτή η κίνηση ήταν η απάντησή μου σε αυτή τους την ενέργεια.»

Πάντα τέτοια!